RETOURNEREN
1.HOE KAN IK MIJN PRODUCT VOORBEREIDEN EN RETOURNEREN MET HERROEPINGSRECHT?
Retourneer je product naar het volgende adres:
vidaXL
Mary Kingsleystraat 1
5928 SK Venlo
Nederland
Retourneer je product uiterlijk 14 dagen nadat je ons hebt geïnformeerd over het gebruik van je herroepingsrecht.
Je betaalt de kosten van het retourneren van het artikel zelf. Stuur ons het volgnummer(s) en de naam van de vervoerder.
Selecteer een van de onderstaande contactopties om het retourproces te starten. We helpen je met het proces.
2.HOE KAN IK MIJN PRODUCT VOORBEREIDEN EN TERUGSTUREN MET PICK-UP XLSERVICE?
Zodra je je persoonlijke gegevens aan ons hebt doorgegeven, organiseren wij een afhaalmoment door één van onze bezorgdiensten.
- Zorg ervoor dat het product correct is verpakt, bij voorkeur in de originele verpakking of in een doos van vergelijkbaar formaat die de door ons aangegeven beperkingen niet overschrijdt. Het item moet worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen.
- Verwijder alle oude labels van de doos.
- Bevestig het aantal geretourneerde dozen, de afmetingen en het gewicht.
- Als de bezorgdienst je een bonnetje geeft, stuur deze dan naar ons.Â
Om het retourproces te beginnen, selecteer je een van de onderstaande contactmogelijkheden. We zullen je door het proces begeleiden.
3.HOE RETOURNEER IK EEN PRODUCT?
Zodra je je persoonlijke gegevens aan ons hebt doorgegeven, organiseren wij een afhaalmoment door één van onze bezorgdiensten.
- Zorg ervoor dat het product correct is verpakt, bij voorkeur in de originele verpakking of in een doos van vergelijkbaar formaat die de door ons aangegeven beperkingen niet overschrijdt. Het item moet worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen.
- Verwijder alle oude labels van de doos.
- Bevestig het aantal geretourneerde dozen, de afmetingen en het gewicht.
- Als de bezorgdienst je een bonnetje geeft, stuur deze dan naar ons.Â
Om het retourproces te beginnen, selecteer je een van de onderstaande contactmogelijkheden. We zullen je door het proces begeleiden.
4.HOE KAN IK MIJN PRODUCT VOORBEREIDEN EN RETOURNEREN MET DROP-OFF XLSERVICE?
- Wanneer we een drop-off organiseren, sturen we je een retourlabel per e-mail. Breng je product(en) naar een servicepunt.
- Voordat je het product inlevert bij een servicepunt, dien je de stappen hieronder te volgen:
- Zorg ervoor dat het product correct is verpakt, bij voorkeur in de originele verpakking of in een doos van vergelijkbaar formaat die de door ons aangegeven beperkingen niet overschrijdt. Het item moet worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen.
- Verwijder alle oude labels van de doos en plak de nieuwe label(s) op.
- Lever het product in bij het dichtstbijzijnde servicepunt en informeer ons over jouw drop-off.
- Om het retourproces te beginnen, selecteer je een van de onderstaande contactmogelijkheden. We zullen je door het proces begeleiden.
5.WANNEER ONTVANG IK MIJN TERUGBETALING?
Als je de overeenkomst herroept ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan (voor het gedeelte waar de herroeping betrekking op heeft) zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen van ons terug.
6.IK HEB MEER PRODUCTEN GERETOURNEERD DAN IN MIJN E-MAIL STAAN.
Wanneer je meer dan één product retourneert, is het mogelijk dat je voor elk geretourneerd product een afzonderlijk retourneerbericht ontvangt.
7.KRIJG IK EEN VOLLEDIGE TERUGBETALING INCLUSIEF VERZENDKOSTEN?
Om een volledige terugbetaling te ontvangen, is het belangrijk om je product in de originele staat te retourneren. Dit betekent dat je het product mag bekijken maar niet mag gebruiken (het is bijvoorbeeld niet mogelijk om met een pan te koken en hem vervolgens terug te sturen en volledige terugbetaling te krijgen).