BEZORGEN
BEZORGMETHODEN
IS ER EEN SNELLERE MANIER OM MIJN BESTELLING TE ONTVANGEN?
Helaas bieden we geen expres verzending of een andere methode voor snellere bezorging aan.
Â
WELKE BEZORGOPTIES ZIJN GRATIS?
Alles wat je in onze webshop bestelt, wordt gratis bezorgd.
Let op, sommige producten worden in partijen verkocht. Als dat het geval is, dan staat het aantal producten in de partij vermeld in de producttitel en de beschrijving. De prijs die op de productpagina wordt weergegeven is de prijs voor de hele partij.
Â
KAN IK MIJN BEZORGING INPLANNEN?
Nee helaas, we bieden geen geplande bezorgingen.Â
Â
WELKE VERVOERDERS GEBRUIKEN JULLIE?
Bedankt voor je interesse in onze webshop!
We gebruiken meerdere vervoerders voor onze zendingen en deze worden gekozen afhankelijk van het aantal en het soort producten dat je hebt gekocht en waarnaar de bestelling wordt verzonden.
Pakket      DPD, Packs, PostNL
Pallet       Rabelink Logistics, Thijs Logistiek
Â
VERZENDEN JULLIE NAAR EILANDEN EN AFGELEGEN GEBIEDEN?
Wij bezorgen overal in Nederland. Sinds kort verschepen wij onze producten ook naar Suriname.
BEN JE OPZOEK NAAR INFORMATIE OVER LEVERINGEN NAAR BELGIË? KLIK HIER
Heb je het eiland of een ander deel van het land waarnaar je op zoek was niet gevonden?
Controleer dan of rechtsonderin de juiste taal gekozen is.
Â
Â
BEZORGSTATUS
IS MIJN BESTELLING VERZONDEN?
Je aankoop wordt binnen 2 werkdagen na ontvangst van je betaling verzonden. Je ontvangt een e-mail met een track-en-trace-link zodra het product klaar is voor verzending.
Â
HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Zodra we beginnen met het verwerken van je bestelling, ontvang je een e-mail met een Track & Trace link. Met deze link kan je de status van je bestelling in realtime volgen in de reza-online tracking portal. Je vindt deze informatie ook in je account.
Heb je de e-mail niet ontvangen? Controleer je spambox.
Â
WAT ZIJN DEÂ VERSCHILLENDEÂ VERZENDSTATUSSEN VAN MIJN BESTELLING?
Je kan je verzendstatus gemakkelijk zien in je reza-online account.
Je kan je verzendstatus zien in de e-mail. Deze e-mail bevat een trackingstatus: de track-en-trace-link leidt je naar de status van je bestelling.
Â
WANNEER ONTVANG IK MIJN TRACK & TRACE CODE?
Je kan je verzendstatus gemakkelijk zien in je reza-online account.
Je kan je verzendstatus zien in de e-mail. Deze e-mail bevat een trackingstatus: de track-en-trace-link leidt je naar de status van je bestelling.
Â
WAAROM WORDT MIJN BESTELLING NIET IN ÉÉN KEER BEZORGD?
We willen je bestelling zo snel mogelijk verzenden. Daarom wordt je bestelling soms in meerdere pakketten verzonden.
In het tracking portal kan je de status van je bestelling en de meerdere pakketten zien. In je e-mail vind je informatie over het tracking portal. Je tracking portal wordt binnen 72 uur bijgewerkt.
Â
Â
Â
BEZORGPROBLEMEN
MIJN PRODUCT IS BESCHADIGD GELEVERD
Het spijt ons om te horen dat je product beschadigd is. Neem contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder. Als je gedetailleerde foto’s met ons kunt delen, dan kunnen we je sneller helpen.
IK MIS DELEN VAN MIJN PRODUCT
Het spijt ons om te horen dat er delen van je product missen.
We helpen je graag verder. Neem contact op met onze klantenservice zodat we je probleem kunnen oplossen. Als je delen van je product mist, kan je eenvoudig de ontbrekende onderdelen identificeren en via je reza-online account aanvragen.
Ga naar ‘Mijn bestellingen‘ en klik op de ‘Onderdelenlijst downloaden‘ knop.
 Heb je zonder account een bestelling geplaatst?
Je kan contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag.
Â
IK HEB BERICHT ONTVANGEN DAT MIJN PAKKET BEZORGD IS, MAAR IK HEB NIETS ONTVANGEN.
Het spijt ons om te horen dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Het is mogelijk dat je niet thuis was toen de vervoerder je pakket probeerde te bezorgen.Â
Misschien is je bestelling bij de buren of bij een afhaalpunt bezorgd. Via de trackinglink kun je zien waar je pakket bezorgd is. In je e-mail vind je de trackinglink. De vervoerder laat meestal ook een briefje achter.Â
Neem contact op met onze klantenservice als je je pakket nog steeds niet kunt vinden en je geen bericht van de vervoerder hebt ontvangen.
Â
WAAROM IS MIJN BESTELLING GEANNULEERD?
In zeer zeldzame gevallen kunnen we geen product leveren en moeten we een bestelling annuleren.
De meest voorkomende redenen zijn:
- Dit product is niet meer op voorraad.
- Onze verkoper kon je bestelling niet bevestigen.
- Adresgegevens zijn onduidelijk of onjuist
Â
WAAROM WERKT MIJN TRACKINGNUMMER NIET?
Het spijt ons om te horen dat je trackingnummer niet werkt. Je kunt het tracking portal raadplegen voor de meest recente informatie. In je e-mail vind je informatie over het tracking portal.
Je track-en-trace-code wordt binnen 72 uur geactiveerd. Wanneer je bestelling uit meerdere producten bestaat, dan is het mogelijk dat de bezorgdata verschillen.
Hetzelfde geldt voor producten die in meerdere pakketten worden verzonden; je ontvangt één trackingnummer per pakket.
Je vindt de meest nauwkeurige informatie in je bestel- en verzendbevestigingsmail, de trackingstatus is terug te vinden in deze e-mail.
Neem contact met ons op als je trackingnummer na 72 uur nog niet geactiveerd is.
Â
IK HEB MIJN BESTELLING INCOMPLEET ONTVANGEN
Het spijt ons om te horen dat je je bestelling niet volledig ontvangen hebt. We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Daarom wordt je bestelling soms in verschillende pakketten bezorgd.
Je kan de bezorging van de verschillende pakketten volgen in het tracking portal. De bezorginformatie is binnen 72 uur zichtbaar. In je e-mail vind je informatie over het tracking portal.
Als er binnen 72 uur geen informatie in je tracking portal zichtbaar is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Â
BEZORGDETAILS
HOE KAN IK MIJN BEZORGADRES WIJZIGEN?
Als je al een bestelling hebt geplaatst is het niet meer mogelijk om je adres te wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice.
Â
KAN IEMAND ANDERS MIJN PAKKET OPHALEN BIJ EEN OPHAALPUNT?
Wanneer je een groot product hebt besteld, is het mogelijk dat de bestelling op een pallet wordt bezorgt.
De vervoerder neemt binnen 2 – 9 werkdagen contact met je op om een bezorgafspraak te maken.
Let op:Â pallets worden alleen tegen extra kosten in een gebouw geplaatst.
Nee, alleen de persoon wiens naam op het pakket staat, kan het ophalen.
HOE WERKT EEN PALLETZENDING?
Wanneer je een groot product hebt besteld, is het mogelijk dat de bestelling op een pallet wordt bezorgd.
De vervoerder neemt binnen 2 – 9 werkdagen contact met je op om een bezorgafspraak te maken.
Let op:Â pallets worden alleen tegen extra kosten in een gebouw geplaatst.
Â
WAT GEBEURT ER ALS IK NIET THUIS BEN VOOR BEZORGING?
Dit hangt af van de vervoerder. Wat er meestal gebeurd is:
- De vervoerder bezorgt het pakket bij je buren.
- De vervoerder laat een briefje achter en bezorgt het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.Â
- De vervoerder bezorgt het pakket niet en doet later een nieuwe bezorgpoging (meestal de volgende dag).Â
Als de bezorging na de tweede of derde bezorgpoging niet is gelukt, dan slaat het vervoer je pakket meestal op in hun depot. Vervolgens heb je een paar dagen de tijd om het pakket op te halen voordat het naar ons wordt teruggestuurd.
Â
WELKE BEZORGMETHODEN ZIJN ER?
In jouw land bezorgen wij aan huis en leveren we bij afhaalpunten. Zodra we je bestelling beginnen te verwerken, ontvang je een automatisch gegenereerde e-mail met een Track & Trace link en vervoerdersinformatie.
Onze vervoerder bezorgt het pakket tot aan de voordeur (begane grond). Het is niet mogelijk om op hogere verdiepingen te bezorgen.
WANNEER ONTVANG IK MIJN PAKKET
De meest actuele informatie die we hebben over de verzendstatus is te vinden in het tracking portal. In je e-mail vind je informatie over het tracking portal. Als het om een palletzending gaat, belt de koerier je binnen 2-9 werkdagen.
Als je meerdere producten bestelt dan is het mogelijk dat je de pakketten op verschillende dagen ontvangt. Als je producten bij andere verkopers dan reza-online bestelt, dan stuurt de verkoper je een e-mail met de bezorginformatie.