BETAALINFORMATIE
WELKE BETAALMETHODEN BIEDEN JULLIE AAN?
In Nederland bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
- PayPal
- Mastercard
- Visa
- iDeal
- Bankoverschrijving
- Klarna
WAAROM HEB IK EEN BETALINGSHERINNERING ONTVANGEN?
Je bestelling blijft gedurende 14 dagen open in ons systeem in afwachting van je betaling. Je kan je bestelling betalen via de bevestigingsmail die je van Luxury Brands Only ontvangt.
Het is mogelijk dat je betalingsherinneringen ontvangt als je ervoor hebt gekozen om per bankoverschrijving te betalen en wij je betaling nog niet ontvangen hebben. Je kunt hier lezen hoe bankoverschrijving werkt.
In je  Luxury Brands Only account kan je zien welke bestellingen openstaande betalingen hebben.
Je ontvangt de betaalgegevens, inclusief rekeningnummer en betalingsreferentie, per e-mail. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat bankoverschrijvingen volledig zijn verwerkt.
- Log in op je bankrekening.
2. Klik op de bankoverschrijvingsknop.
3. Vul de gegevens in die in de e-mail staan. Zorg dat je alles goed invult, let vooral op het referentienummer.
4. Hier kan je informatie vinden over hoe je het juiste referentienummer invult. - Voer alle nodige informatiein om de transactie te voltooien.
6. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een bestelbevestiging.
Luxury-brands-only-households.com is onderdeel van Luxury-brands-only-households.com Marketplace Europe, een in Nederland geregistreerd bedrijf. Je overboeking wordt behandeld door onze betalingsprovider Adyen, welke gevestigd is in Amsterdam.
Betalingen worden automatisch terugbetaald als:
- De betalingsreferentie niet overeenkomt met de opgegeven PSP-referentie.
- Het betalingsbedrag niet overeenkomt met het bestelbedrag.
Betalingen die niet gelinkt kunnen worden, worden meestal binnen 10 werkdagen na de betaaldatum teruggestort op de rekening die is gebruikt om de bestelling te betalen.
Je ontvangt de betaalgegevens, inclusief rekeningnummer en betalingsreferentie, per e-mail. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat bankoverschrijvingen volledig zijn verwerkt.
- Log in op je bankrekening.
2. Klik op de bankoverschrijvingsknop.
3. Vul de gegevens in die in de e-mail staan. Zorg dat je alles goed invult, let vooral op het referentienummer.
4. Hier kan je informatie vinden over hoe je het juiste referentienummer invult.
Het is een 16-cijferig nummer dat ook wel betaalreferentie, betalingskenmerk, referentienummer of referentie genoemd wordt. Het kan met of zonder streepjes geschreven worden. Zorg dat je alleen het nummer invoert en niets anders, zodat we de transactie kunnen voltooien.
5. Voer alle nodige informatiein om de transactie te voltooien.
6. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een bestelbevestiging.
Luxury-brands-only-households.com is onderdeel van Luxury-brands-only-households.com Marketplace Europe, een in Nederland geregistreerd bedrijf. Je overboeking wordt behandeld door onze betalingsprovider Adyen, welke gevestigd is in Amsterdam.
Betalingen worden automatisch terugbetaald als:
- De betalingsreferentie niet overeenkomt met de opgegeven PSP-referentie.
- Het betalingsbedrag niet overeenkomt met het bestelbedrag.
Betalingen die niet gelinkt kunnen worden, worden meestal binnen 10 werkdagen na de betaaldatum teruggestort op de rekening die is gebruikt om de bestelling te betalen.
HEBBEN JULLIE MIJN BETALING ONTVANGEN?
Wanneer we je betaling ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je binnen 24 uur een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen? Controleer je spambox.
WANNEER WORDT HET BEDRAG VAN MIJN CREDITCARD OF PAYPAL ACCOUNT AFGESCHREVEN?
Als je creditcard of PayPal account geverifieerd is, wordt het bedrag onmiddellijk in rekening gebracht. Je ontvangt per email een bevestiging van je bestelling.
Indien je betaalkaart niet geverifieerd is, wordt het bedrag niet in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat zelfs als een betaling niet geverifieerd is, het kan lijken alsof we het bedrag hebben geïnd omdat sommige kaartuitgevers het geldbedrag voor een korte periode reserveren.
Als je ervoor kiest om per bankoverschrijving te betalen, dan dien je zelf het bedrag over te maken.
We verzenden je bestelling pas als we je betaling ontvangen en verwerkt hebben.
KORTINGSCODES
KAN IK MEER DAN ÉÉN KORTINGSCODE TEGELIJKERTIJD GEBRUIKEN?
Het is helaas niet mogelijk om per bestelling meer dan één kortingscode te gebruiken.
De korting wordt alleen berekend over Luxury Brands Only-merkproducten, zelfs als u producten van een ander merk of van een externe verkoper in uw winkelwagen heeft.
HOE GEBRUIK IK MIJN KORTINGSCODE?
Tijdens het afrekenen kan je het kortingscodeveld activeren. Wanneer je het kortingscodevakje aanvinkt, verschijnt er een veld om je kortingscode in te voeren. De korting wordt direct berekend.
Houd er rekening mee dat er slechts één korting per bestelling kan worden gebruikt. De korting wordt alleen berekend over producten van het merk Luxury Brands Only, zelfs als je producten van een ander merk of van een externe verkoper in je winkelwagen hebt.
WAAROM WERKT MIJN KORTINGSCODE NIET?
Sommige kortingscodes vereisen een minimale bestelwaarde of zijn slechts een beperkte tijd geldig. Controleer de voorwaarden van je kortingscode.
Houd er rekening mee dat de korting alleen wordt berekend over producten van het merk Luxury Brands Only, zelfs als je producten van een ander merk of van een externe verkoper in je winkelwagen hebt.
BETALING GEWEIGERD
WAAROM IS MIJN PAYPAL BETALING GEWEIGERD?
Het spijt ons dat je betaling geweigerd is.
Een geweigerde betaling kan worden veroorzaakt door een van de volgende redenen:
- De transactiepagina is verlopen.
Je verliet de pagina voordat je de bestelprocedure afgerond had.
Je PayPal account heeft onvoldoende saldo of is niet gekoppeld aan een secundaire optie zoals een bankrekening of een creditcard.
WAAROM IS MIJN BANKOVERSCHRIJVING GEWEIGERD?
Het spijt ons dat je betaling geweigerd is.
Een geweigerde betaling kan worden veroorzaakt door een van de volgende redenen:
- De transactiepagina is verlopen.
- Je verliet de pagina voordat je de bestelprocedure afgerond had.
- Je bankrekening heeft onvoldoende saldo.
WAAROM IS MIJN CREDITCARDBETALING GEWEIGERD?
Het spijt ons dat je betaling geweigerd is.
Een geweigerde betaling kan worden veroorzaakt door een van de volgende redenen:
- De naam en het adres van de kaarthouder komen niet overeen met de factuurgegevens.
- De kaart is niet geverifieerd voor internationale betalingen (ons bedrijf is gevestigd en de transacties worden uitgevoerd in Nederland).
- De kaart heeft de limiet voor online betalingen bereikt.
- De transactiepagina is verlopen.
- Je verliet de pagina voordat je de bestelprocedure afgerond had.
Misschien is je bestelling bij de buren of bij een afhaalpunt bezorgd. Via de trackinglink kun je zien waar je pakket bezorgd is. In je e-mail vind je de trackinglink. De vervoerder laat meestal ook een briefje achter.
Neem contact op met onze klantenservice als je je pakket nog steeds niet kunt vinden en je geen bericht van de vervoerder hebt ontvangen.
ONDERSTEUNING
HOE WERKT BANKOVERSCHRIJVING?
Je ontvangt de betaalgegevens, inclusief rekeningnummer en betalingsreferentie, per e-mail. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat bankoverschrijvingen volledig zijn verwerkt.
- Log inop je bankrekening.
2. Klik op de bankoverschrijvingsknop.
3. Vul de gegevens in die in de e-mail staan. Zorg dat je alles goed invult, let vooral op het referentienummer.
4. Hier kan je informatie vinden over hoe je het juiste referentienummer invult. - Voer alle nodige informatiein om de transactie te voltooien.
6. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een bestelbevestiging.
Luxury Brands Only is onderdeel van vidaXL Marketplace Europe, een in Nederland geregistreerd bedrijf. Je overboeking wordt behandeld door onze betalingsprovider Adyen, welke gevestigd is in Amsterdam.
Betalingen worden automatisch terugbetaald als:
- De betalingsreferentie niet overeenkomt met de opgegeven PSP-referentie.
- Het betalingsbedrag niet overeenkomt met het bestelbedrag.
Betalingen die niet gelinkt kunnen worden, worden meestal binnen 10 werkdagen na de betaaldatum teruggestort op de rekening die is gebruikt om de bestelling te betalen.
HOE KAN IK RETOURNEREN MET KLARNA?
Je retourneert je artikel via het retourformulier van Luxury Brands Only. Bij Klarna is het mogelijk een artikel te retourneren tot 14 dagen na het voldoen van de betaling.
De betalingsgegevens vind je in de app en in de e-mail die je hebt ontvangen met het betaaloverzicht.
Je kunt ook uitstel voor betaling aanvragen in de Klarna app indien je retourneert. Dan geef je aan dat je het artikel hebt geretourneerd, en word de betaling gepauzeerd tot de retourafhandeling is verwerkt.
Anders dien je binnen 14 dagen de rekening aan Klarna te betalen.
Indien je een retour aanvraagt en via Klarna je betaling hebt gedaan, zal het bedrag ook via Klarna geretourneerd worden.
Meer informatie over Klarna? Deze kun je hier vinden.
WAAR VIND IK MIJN FACTUUR?
Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met je factuur. Als je geen e-mail met je factuur hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice